Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru – Bc. Karoline Wunschová
Bc. Karoline Wunschová
Master's thesis
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
The Use of Lateral Marketing in Culture
Abstract:
Diplomová práce pojednává o využití laterálního (inovativního) marketingu v kultuře a v kulturních institucích. V dnešní době se nacházíme v situaci, kdy je trh zahlcený obrovským množstvím rozmanitých nabídek a možností a boj o zájem spotřebitele je náročnější než kdy dříve. Laterální marketing je formou marketingu, která doplňuje marketing tradiční, oproti tradičnímu marketingu je však laterální …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the use of lateral (innovative) marketing in culture and cultural institutions. Nowadays, we find ourselves in a situation where the market is overwhelmed by a huge variety of offers and opportunities, and the struggle for consumer interest is more demanding than ever before. Lateral marketing is a form of marketing that complements traditional marketing, but compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p5lab/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.