Katarína Kožárová

Bakalářská práce

Obchodné a kultúrne zvláštnosti Nicaraguy

Obchodní a kulturní zvláštnosti Nicaraguy
Anotace:
Nikaragujský trh je jedním z mála, na který dosud evropské firmy zcela nepronikly. Na to, aby k tomu mohlo dojít a obchodník byl schopný správně postupovat při vyjednávání s jinou kulturou, musí disponovat informacemi o dané kultuře a jejích specifikách. Právě tyto důležité vědomosti získá po přečtení této práce. Text je rozdělen do třech hlavních celků -- základní údaje, kde se dozvíte geografické …více
Abstract:
Nicaragua is one of the last countries without any intervention of European business. To enable the entrance to this market, to make the procedure of entrance correctly, the entrepreneur has to know how to deal with different culture and has to have the information about the culture and its specifics. After reading this thesis he will be well prepared. The text of the thesis is divided into three main …více
Abstract:
Nikaragujský trh je jedným z mála, kde sa ešte doteraz európske firmy nezačali etablovať. Na to, aby sa tak mohlo stať, aby bol obchodník schopný správne postupovať pri vyjednávaní s inou kultúrou, musí disponovať informáciami o ich kultúre a jej špecifikách. Práve tieto dôležité vedomosti nadobudne po prečítaní tejto práce. Text je rozdelený do troch hlavných celkov -- základné údaje, kde sa dozviete …více
 

Klíčová slova

Nicaragua obchod kultura

Klíčová slova

obchod kultúra Nikaragua
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Libuše Laschoberová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15464

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod