Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy – Aneta Chlebiková
Aneta Chlebiková
Diplomová práce
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Design of Consumer Typology on the Food Supplement Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu s doplňky stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První kapitola zahrnuje teoretická východiska spotřebitelského chování a marketingový mix 4C. Následující kapitola se zaobírá charakteristikou trhu s doplňky stravy. Praktická část je zpracována formou dotazníkového šetření, které zkoumá vliv různých faktorů na …víceAbstract:
This thesis concerns itself with analysis of cosumer behaviour on the food supplement market. It consists of a theoretical and a practical part. The first chapter contains theoretical basis of consumer behaviour and marketing mix 4C. The next chapter characterizes the food supplement market. The practical part is based on a questionnaire survey that investigates the influence of various factors on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Dana Tvardková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Jirglová Jirglová -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Chování spotřebitele na trhu vybraných doplňků stravy v Jihomoravském kraji
Žaneta Macková