Jan BERÁNEK

Bachelor's thesis

Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek

Evaluation of the level of chosen online marketing tools on a sample chosen automobile manufacturers
Abstract:
Tato bakalářská práce se jak na teoretické, tak na praktické úrovni věnuje analýze online marketingu. Působení v internetovém marketingu sleduje a posuzuje na základě pěti zvolených automobilových společností, kterými jsou Škoda Auto, BMW, Ford, Honda a Citroën. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové termíny z této oblasti, které jsou důležité pro hlubší pochopení nastíněné problematiky. Tyto poznatky …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is analysis of online marketing on both theoretical and practical level. Based on five chosen automobile companies it follows and evaluates functioning and behaviour in this sphere. In the theoretical part several key expresions are explained. These are important to know for deeper understanding of the mentioned matters. All findings are extracted from technical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BERÁNEK, Jan. Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/