Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek – Jan BERÁNEK
Jan BERÁNEK
Bachelor's thesis
Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek
Evaluation of the level of chosen online marketing tools on a sample chosen automobile manufacturers
Abstract:
Tato bakalářská práce se jak na teoretické, tak na praktické úrovni věnuje analýze online marketingu. Působení v internetovém marketingu sleduje a posuzuje na základě pěti zvolených automobilových společností, kterými jsou Škoda Auto, BMW, Ford, Honda a Citroën. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové termíny z této oblasti, které jsou důležité pro hlubší pochopení nastíněné problematiky. Tyto poznatky …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is analysis of online marketing on both theoretical and practical level. Based on five chosen automobile companies it follows and evaluates functioning and behaviour in this sphere. In the theoretical part several key expresions are explained. These are important to know for deeper understanding of the mentioned matters. All findings are extracted from technical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNEK, Jan. \textit{Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek} Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sv94wp/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERÁNEK, Jan. Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su