Bc. Dana Chlupová

Bakalářská práce

Marketingová strategie eventu

Event marketing strategy
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii eventu. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu a navržení jednotlivých kroků v rámci tvorby event marketingové strategie. Autorka práce by měla své uvedené návrhy také doložit konkrétními postupy a finanční …více
Abstract:
The aim of this work is to propose a marketing strategy for an event. Available secondary data should be utilized, as well as primary data. The theoretical foundations of the researched issue will be defined, the characteristics of the researched subject will be described, and individual steps will be proposed for creating an event marketing strategy. The author of the work should also support their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ra9nf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michael Sikora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing