Bc. Dana Chlupová
Bakalářská práce
Marketingová strategie eventu
Event marketing strategy
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii eventu. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu a navržení jednotlivých kroků v rámci tvorby event marketingové strategie. Autorka práce by měla své uvedené návrhy také doložit konkrétními postupy a finanční …víceAbstract:
The aim of this work is to propose a marketing strategy for an event. Available secondary data should be utilized, as well as primary data. The theoretical foundations of the researched issue will be defined, the characteristics of the researched subject will be described, and individual steps will be proposed for creating an event marketing strategy. The author of the work should also support their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ra9nf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michael Sikora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Financování studentské akce
Michaela Novotná -
Využití cílené zpětné vazby při organizaci studentské akce Rekre Fest 2023
Michał MITURA -
Návrh komunikační kampaně studentské akce
Petr Grác -
Event Management studentských akcí
Patrik Brhel -
Skupinová dynamika v rámci organizace studentské akce Rekreflám 2012
Martina KLIMEŠOVÁ -
Analýza event marketingu vybrané studentské organizace
Ilona Neubauerová