Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku – Bc. Eliška Čechová
Bc. Eliška Čechová
Bachelor's thesis
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Testing of persistent primary reflexes in physical education at school age children
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku. Primární reflexy mohou způsobovat specifické poruchy učení či poruchy pozornosti. Teoretická část je zaměřena na specifické poruchy učení a jejich projevy a dále také na primární reflexy a potíže způsobené jejich přetrváváním. Druhá část je orientovaná prakticky a zabývá se třemi …moreAbstract:
This thesis is focused on persistent primary reflexes in lessons of physical education at school age children. The primary reflexes may cause specific learning disabilities or attention deficit disorder. The theoretical part is focused on specific learning disorders and their symptoms as well as on primary reflexes and difficulties caused by their persistence. The second part is practically oriented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/efso6/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECHOVÁ, Eliška. \textit{Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/svkeun/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Animator of Sport Activities
Theses on a related topic
-
Hodnocení výbavnosti asymetrického tonického šíjového reflexu v závislosti na průběhu psychomotorického vývoje v ontogenezi do jednoho roku
Martina STEPAŇUKOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Poruchy příjmu potravy u žáků s postižením, ADHD / ADD a SPU
Ivana Novodárská -
Celostní přístup k dítěti s SPU / ADHD / ADD
Eva Petrželová -
Vztah speciálního pedagoga s rodinou s dítětem s SPU či ADHD / ADD
Kateřina Vodrážková -
Celostní přístup k dítěti s SPU / ADHD / ADD
Radka Vacková