Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku – Bc. Eliška Čechová
Bc. Eliška Čechová
Bachelor's thesis
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Testing of persistent primary reflexes in physical education at school age children
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku. Primární reflexy mohou způsobovat specifické poruchy učení či poruchy pozornosti. Teoretická část je zaměřena na specifické poruchy učení a jejich projevy a dále také na primární reflexy a potíže způsobené jejich přetrváváním. Druhá část je orientovaná prakticky a zabývá se třemi …viacAbstract:
This thesis is focused on persistent primary reflexes in lessons of physical education at school age children. The primary reflexes may cause specific learning disabilities or attention deficit disorder. The theoretical part is focused on specific learning disorders and their symptoms as well as on primary reflexes and difficulties caused by their persistence. The second part is practically oriented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efso6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Animator of Sport Activities
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení výbavnosti asymetrického tonického šíjového reflexu v závislosti na průběhu psychomotorického vývoje v ontogenezi do jednoho roku
Martina STEPAŇUKOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Poruchy příjmu potravy u žáků s postižením, ADHD / ADD a SPU
Ivana Novodárská -
Celostní přístup k dítěti s SPU / ADHD / ADD
Eva Petrželová -
Vztah speciálního pedagoga s rodinou s dítětem s SPU či ADHD / ADD
Kateřina Vodrážková -
Celostní přístup k dítěti s SPU / ADHD / ADD
Radka Vacková