Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga – Bc. Zdeňka Škodová
Bc. Zdeňka Škodová
Diplomová práce
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Pupils with ADHD and modern technology from the teacher's point of view
Anotace:
Diplomová práce se věnuje žákům s ADHD a moderním technologiím z pohledu pedagoga, behaviorálním závislostem u těchto žáků, zejména pak riziku rozvoje závislostního chování na internetu, hraním her a nadužíváním sociálních sítí. Teoretická část se věnuje problematice ADHD, behaviorálním závislostem, digitálními kompetencemi pedagogů i žáků a pohledu speciálních pedagogů na moderní technologie a ve …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to students with ADHD and modern technologies from the perspective of the teacher, behavioral addictions among these students, especially the risk of developing addictive be-havior on the Internet, playing games and excessive use of social net-works. The theoretical part is devoted to the issue of ADHD, behavioral addictions, digital competences of teachers and students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hn4wv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol / Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v přednemocniční neodkladné péči
Nikola BRŮŽKOVÁ -
Moderní technologie ve zdravotnictví
Lucie Černá -
Informovanost pedagogů o syndromu ADHD u dětí a specifikách přístupu k těmto dětem
Kristýna TÝLOVÁ -
Asistent pedagoga a dítě se syndromem ADHD
Radka BIDMONOVÁ -
Vliv přítomnosti asistenta pedagoga u žáka s poruchou ADHD na běžné základní škole
Petra MARTINOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol
Denisa Osičková -
Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole
Hana Poláčková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová