Optimalizace marketingové komunikace ve sportovním klubu SKB Zlín – Lubomír KOVAŘÍK
Lubomír KOVAŘÍK
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové komunikace ve sportovním klubu SKB Zlín
Optimalization of marketing communication in the sports club SKB Zlin
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace sportovního klubu SKB Zlín. Záměrem práce bylo zjistit, jakou formou sportovní klub SKB Zlín oslovuje veřejnost a řídí marketingovou propagaci. Součástí analýzy bylo i získání informací o propagační činnosti konkurenčních sportovních klubů ve Zlíně, a to v klubech VCF Fatra Zlín, z.s., Handball Club Zlín, z.s., FC Fastav Zlín, a.s. a HC PSG …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing communication of SKB Zlin sports club. The aim of the work was to find out what marketing promotion form SKB Zlin sports club addresses the public and conducts it. The analysis also included information about the promotional activities of competitive sports clubs in Zlin town. The competitive sports clubs are VSC Fatra Zlin, z.s., Handball Club Zlin …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vítězslav Prukner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVAŘÍK, Lubomír. Optimalizace marketingové komunikace ve sportovním klubu SKB Zlín. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva