Bc. Denisa Štefánková

Diplomová práce

Míra naplňování základních psychických potřeb ve školním prostředí pohledem dětí staršího školního věku

The Rate of Fulfilment of Basic Psychological Needs in School Environment from the View of Upper-Primary School-Aged Children
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou naplňování základních psychických potřeb ve školním prostředí pohledem dětí staršího školního věku. Teoretická část práce se soustřeďuje na obecné vymezení pojmů týkající se této problematiky. Konkretizuje pojem škola a její prostředí, potřeba a základní členění potřeb a dále pak popisuje motivační teorii, která se zaměřuje na oblast autonomie, kompetence …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of fulfilment of basic psychological needs in the school environment through the view of older school age children. The theoretical part of the thesis focuses on the general definition of the terms related to this issue. It concretizes the term school and its environment, needs and basic division of needs and then it describes the motivational theory that focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štefánková, Denisa. Míra naplňování základních psychických potřeb ve školním prostředí pohledem dětí staršího školního věku. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.