Mgr. John Melek

Diplomová práce

Chatbots as innovation in customer service for selected company

Chatbots as innovation in customer service for selected company
Abstract:
The use of chatbots in the customer service industry in Egypt specially in telecommunication troubleshooting customer support. This thesis would explore the benefits and challenges of using chatbots in customer service and analyze their impact on customer satisfaction and business operations. As customer satisfaction effect on our customers and their loyalty to our business, as well effect on our marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní