Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Nataliia Marhita
Bc. Nataliia Marhita
Master's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and a tool for developing customer relationships
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu „Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky“. V teoretické části této práce je provedeno hodnocení prvků komunikace – komunikačních prvků a typů komunikace, verbálních a neverbálních složek komunikace a zásad efektivní komunikace. V následující kapitole teoretické části je představena charakteristika firemní a marketingová komunikace …moreAbstract:
The submitted diploma thesis deals with the topic "Communication as a key activity and a tool for developing customer relationships". The theoretical part of this work evaluates the elements of communication - communication elements and types of communication, verbal and nonverbal components of communication and the principles of effective communication. The following chapter of the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2022
Identifier:
https://is.vshe.cz/th/b73e5/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
US-China relations after 9/11: the impact of the attacks on mutual relations up to 2012
Lucie Šachová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Komunikační kanály v pojišťovnictví
Petra Nečasová