Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů – Bc. Pascal Gerhardt
Bc. Pascal Gerhardt
Diplomová práce
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Foreign socio-cultural factors in advertising and their influence on consumer behaviour
Anotace:
Diplomová práce „Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitele“ si klade za cíl zkoumat a analyzovat vlivy kulturních rozdílů na chování spotřebitelů v různých zemích. Zaměřením práce je porovnání vnímání daných vlivů na spotřebitele z České republiky a Německa. Hlavním cílem diplomové práce je diagnostikovat vlivy sociokulturních prvků v reklamě na chování spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis "Foreign socio-cultural factors in advertising and their influence on consumer behaviour" aims to investigate and analyse the effects of cultural differences on consumer behaviour in different countries. The focus of the thesis is to compare the perception of these influences on consumers from the Czech Republic and Germany. The main aim of the thesis is to diagnose the effects of socio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva