Vztah mezi čteností knih, sociální skupinou a vrstvou – Štěpán Novák
Štěpán Novák
Bachelor's thesis
Vztah mezi čteností knih, sociální skupinou a vrstvou
Relationship between reading books, social group and social class
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií sociální stratifikace a její využitelnosti pro potřeby marketingu ve vztahu ke čtenářství. Právě z důvodu této využitelnosti je zde také zmíněn a popsán cílený marketing a na to navazující popis segmentace trhu. Cílem praktické části byly analýza a popis knižního trhu, které obsahují dostatek informací seřazených tak, že je možné je využít při uvažování o vstupu …moreAbstract:
This Bachelor's Thesis deals with theory of social stratification and its usability for needs of marketing in realationship with book market. Two parts of marketing theory such as target marketing and market segmentation are described. The object of practical part is to create analysis and description of book market which includes enough informations for using as relevant document for making desicion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46863
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Alois Surynek
- Reader: Eva Kašparová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sociální stratifikace v socialistickém Československu: Obsahová analýza Sociologického časopisu
Lucie Hykšová -
Sociální a ekonomická stratifikace velkomoravského centra na základě archeozoologických analýz
Gabriela Dreslerová -
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková -
Náboženství a sociální stratifikace
Richard SCHINDLER -
Analýza on-line trhu s knihami z druhej ruky, marketingových nástrojov jednotlivých subjektov a pohľad verejnosti na tento trh
Lucia Lietavová -
Vydání a prezentace knihy
Martina Žáková