Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb – Thuy My Ngo
Thuy My Ngo
Bakalářská práce
Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními společnostmi působícími na českým trhu, kterými jsou společnosti T-Mobile, O2 a Vodafone. Tato analýza je zaměřena na úroveň služeb, které jsou poskytovány osobám vietnamské národnosti, …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis is focused on a marketing research method that is Mystery shopping. This method is used as a tool to analyse the level of customer service that is provided by the three largest telecommunication companies that operate on the Czech market. These companies are T-Mobile, O2 a Vodafone. The analysis is focused on the level of service that is provided to the citizens of Vietnamese …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/sw8fo0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility in the Telecommunication Sector in Ghana
Kwabena Owusu Ansah Sarpong -
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Volodymyr Gerashchenko -
Návrh na optimalizaci procesu obchodního reportingu v telekomunikační společnosti
Irena Slanařová -
Jak mohou být telekomunikační sítě a systémy od Huawei Technologies Co. Ltd. a ZTE Corporation rizikové pro bezpečnost České republiky
Dominik Čmiel -
Analýza zákaznické báze a návrh diferencovaného přístupu k zákazníkům ve středně velké telekomunikační společnosti
Pavel Baran -
Použití RPA v telekomunikační společnosti
Martin Obst -
Ocenění telekomunikační společnosti pomocí metody volných peněžních toků
Kateřina Nováková -
Talent management v telekomunikační společnosti
Nikola Nováková