Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko – Bc. Michaela DLOUHÁ
Bc. Michaela DLOUHÁ
Master's thesis
Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko
Project of a marketing strategy in the field of travel movement in the microregion of Jesenicko
Abstract:
Hlavním důvodem zpracování diplomové práce je vypracování projektu marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko za účelem jeho zlepšení a rozvoje v oblasti cestovního ruchu. Po úvodní částí následuje rešerše literárních pramenů, jenž jsou čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně problematiky cestovního ruchu. Praktická část představuje mikroregion …moreAbstract:
The main reason for creating my master thesis is to develop the project of marketing strategy of tourist trade of the microregion Jesenicko for the purpose of its improvement and development in the area of tourist trade. After the introductory part the research of literary sources is followed, these sources are draw on the special literature that relates to the given topic, including the area of tourist …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15703
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLOUHÁ, Michaela. \textit{Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/sw8puj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DLOUHÁ, Michaela. Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Sector Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ