Tereza Hubková

Diplomová práce

Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu

Analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich …více
Abstract:
The main focus of this diploma thesis is on the analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market. In the beginning, the thesis discusses the importance of internet in nowadays marketing and also introduces the selected online marketing tools with closer look at online advertising, social media, online PR, online direct marketing and sales promotion on the internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Andrea Hurychová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46549