Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu – Tereza Hubková
Tereza Hubková
Diplomová práce
Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich …víceAbstract:
The main focus of this diploma thesis is on the analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market. In the beginning, the thesis discusses the importance of internet in nowadays marketing and also introduces the selected online marketing tools with closer look at online advertising, social media, online PR, online direct marketing and sales promotion on the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Andrea Hurychová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46549
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová