Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky – Markéta Šeligová
Markéta Šeligová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
Analysis of Generation Z Consumer Behaviour in the Cosmetics Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování Generace Z na trhu kosmetiky. Cílem práce je zkoumat faktory ovlivňující rozhodovací proces této generace při nákupu kosmetických produktů, reakci na marketingové aktivity prodejců a výrobců kosmetik a preference v oblasti udržitelnosti a etiky v kosmetickém průmyslu. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, které zahrnují teoretický rámec …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analyzing the consumer behavior of Generation Z in the cosmetics market. The aim of the thesis is to examine the factors influencing the decision-making process of this generation when purchasing cosmetic products, their response to marketing activities of cosmetics retailers and manufacturers, and their preferences regarding sustainability and ethics in the cosmetics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155038
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vývoje zadluženosti a úspor českých domácností v komparaci s původními členskými zeměmi EU
Klára Bíbová -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
Qianyi Liu -
The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
Zuzana Orlichová -
Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky
Anastasia Pseirakis -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
Petra Myslivečková -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková