Ing. Alvin George Kumbalandhanam

Diplomová práce

Impact of green marketing on consumer behaviour

Impact of green marketing on consumer behaviour
Anotace:
This thesis explores the influence of green marketing on consumers in the Czech Republic. The aim of the study is to investigate how green marketing strategies employed by companies affect consumer attitudes, purchase behaviour, and overall perception by companies affect consumer attitudes, purchase behaviour, and overall perception of environmentally friendly products. To accomplish this, a survey …více
Abstract:
This thesis explores the influence of green marketing on consumers in the Czech Republic. The aim of the study is to investigate how green marketing strategies employed by companies affect consumer attitudes, purchase behaviour, and overall perception by companies affect consumer attitudes, purchase behaviour, and overall perception of environmentally friendly products. To accomplish this, a survey …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rz9t2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné