Theses 

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence – Martin HNILIČKA

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii

Martin HNILIČKA

Bakalářská práce

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence

Philosophical Faculty of Palacký University in Olomouc as an object for Social Media Intelligence

Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá tématem Social Media Intelligence a Filozofickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci jako jeho předmětem. Abych získal informace, které jsem ke své práci potřeboval, použil jsem sociální sítě Facebook a Youtube a také online služby Google Trends a Google Analytics. Abych získal informace také od studnetů a zájemců o studium, vytvořil jsem dva rozdílné dotazníky - jeden pro studenty a druhý pro zájemce o studium. Zjistil jsem, že většina studentů je spokojena s informacemi, které jim univerzita poskytuje a jejich zájem o stránky univerzity stoupá v závislosti na dění (předzápis, zkoušky...). Zájemci o studium nedůvěřují sociálním sítím tak, jako oficiálním stránkám univerzity a jejich zájem také stoupl v průběhu období, kdy se blížila úzávěrka přihlášek ke studiu.

Abstract: This Bachelor's thesis deals with Social Media Intelligence and Philosophical Faculty of Palacky University in Olomouc as its object. For getting information I needed I used social networks YouTube and Facebook, online services of Google Google Trends and Google analytics. To get information about what students and applicants think, I made up two different questionnaires one for 4th grade high school students, alias possible applicants and one for contemporary students and graduates of Palacky University. Thanks to my research I have found out that most events, vital for a student of Palacky University increase interest in official web pages, Portal and Stag. Most students are also satisfied with information and the way information is delivered to them by Palacky University. On the other hand applicants trust official web pages more than pages on Facebook. Their interest in Palacky University increased too, while the end of the period, when they could submit their application, was coming to an end.

Klíčová slova: Facebook, sociální síťe, Youtube, SEO, internet, data, statistiky

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
  • Zveřejnit od: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
thesis thesis
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

Jak správně citovat práci

HNILIČKA, Martin. Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 2. 2019 20:18, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz