Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence – Martin HNILIČKA
Martin HNILIČKA
Bachelor's thesis
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence
Philosophical Faculty of Palacký University in Olomouc as an object for Social Media Intelligence
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Social Media Intelligence a Filozofickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci jako jeho předmětem. Abych získal informace, které jsem ke své práci potřeboval, použil jsem sociální sítě Facebook a Youtube a také online služby Google Trends a Google Analytics. Abych získal informace také od studnetů a zájemců o studium, vytvořil jsem dva rozdílné dotazníky …moreAbstract:
This Bachelor's thesis deals with Social Media Intelligence and Philosophical Faculty of Palacky University in Olomouc as its object. For getting information I needed I used social networks YouTube and Facebook, online services of Google Google Trends and Google analytics. To get information about what students and applicants think, I made up two different questionnaires one for 4th grade high school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNILIČKA, Martin. \textit{Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/swhtii/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HNILIČKA, Martin. Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / English and Applied Economics
Theses on a related topic
-
Optimalizace digitální komunikace Fakulty informatiky a statistiky
Petr Hollan -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Data driven SEO
Jiří Koutný -
The Impact of SEO on business results
Jovana Marceta -
SEO Web Optimization As A Promotional Technology
Stanislav Gaisin -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights