Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence – Martin HNILIČKA
Martin HNILIČKA
Bakalářská práce
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence
Philosophical Faculty of Palacký University in Olomouc as an object for Social Media Intelligence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Social Media Intelligence a Filozofickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci jako jeho předmětem. Abych získal informace, které jsem ke své práci potřeboval, použil jsem sociální sítě Facebook a Youtube a také online služby Google Trends a Google Analytics. Abych získal informace také od studnetů a zájemců o studium, vytvořil jsem dva rozdílné dotazníky …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with Social Media Intelligence and Philosophical Faculty of Palacky University in Olomouc as its object. For getting information I needed I used social networks YouTube and Facebook, online services of Google Google Trends and Google analytics. To get information about what students and applicants think, I made up two different questionnaires one for 4th grade high school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNILIČKA, Martin. \textit{Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/swhtii/.
Jak správně citovat práci
HNILIČKA, Martin. Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci jako objekt Social Media Intelligence. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace digitální komunikace Fakulty informatiky a statistiky
Petr Hollan -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Data driven SEO
Jiří Koutný -
SEO Web Optimization As A Promotional Technology
Stanislav Gaisin -
The Impact of SEO on business results
Jovana Marceta -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš
Název
Vložil
Vloženo
Práva