Význam loutky v práci učitele 1.st. ZŠ – Mgr. Helena Tichá
Mgr. Helena Tichá
Diplomová práce
Význam loutky v práci učitele 1.st. ZŠ
The Significance of a Puppet for the Work of a Primary Teacher
Anotace:
Resumé: Téma diplomové práce je zaměřeno na možnosti využití loutky v práci učitele 1.st.ZŠ. Cílem teoretické části je podat informace o historii loutkářství na našem území, o typech loutek. V neposlední řadě je odborná část zaměřena na tvořivou dramatiku. Praktická část obsahuje náměty pro využití loutky ve vyučování, především projektovém vyučování s využitím aktivizujících metod jaké nabízí dramatická …víceAbstract:
Abstract: The dissertation deals with the possibilities of puppet utilization in the primary school teacher’s work. The aim of the theoretical part is to inform about the puppetry history in the region and the puppet types. Last but not least, the theoretical part focuses on creative drama teaching. The practical part contains subjects for puppet utilization in classes, especially in the project teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rg3aj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele dramatické výchovy
Jana POLÁŠKOVÁ -
Možnosti zapojení metod dramatické výchovy ve výuce v 1. období ZŠ jako prostředku rozvoje osobnosti a sociálních dovedností
Jana Šedivá -
Dramatická výchova jako metoda práce učitele na 1. stupni ZŠ
Barbora Smetanová -
Vliv dramatické výchovy na osobnost žáků základní školy speciální
Kateřina Tůmová -
Vliv dramatické výchovy na klima školní třídy 1. stupně ZŠ
Karel ŠÍMA -
Využití dramatické výchovy na 1. stupni Montessori ZŠ
Hana ČAKARMIŠOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná