Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace – Ing. Kateřina BLINKOVÁ
Ing. Kateřina BLINKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace
Project of image innovation of Leisure center Rožnov pod Radhoštěm, contribution organization
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zlepšení image organizace Středisko volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace s využitím nástrojů marketingového mixu a aplikací BCG modelu. Praktická část zpracovává výsledky dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy a Porterův model. Na základě výsledků těchto analýz je vypracován projekt k zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých …víceAbstract:
The main objective of this diploma work is focused on image of Středisko volného času Rožnov pod Radhoštěm, contribution organization, for using methods of marketing mix and application of the BCG model. Analytic part includes analysis of present image organization, the SWOT, PEST and Porter five forces analyses. Based on these analyses, proposal of new standard for application of marketing methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14742
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLINKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/swmj45/.
Jak správně citovat práci
BLINKOVÁ, Kateřina. Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Příspěvková organizace v konkurenčním prostředí
Markéta Pařenicová -
Projekt zlepšení nabídky služeb DDM Astra Zlín, příspěvková organizace
Ivana PETŘÍKOVÁ -
Zájmové vzdělávání dospělých
Anna PODLIPNÁ -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková