A.I. pro podporu a tvorbu kreativního obsahu – Bc. Patrik Kováč
Bc. Patrik Kováč
Diplomová práce
A.I. pro podporu a tvorbu kreativního obsahu
A.I. for the Support and Production of Creative Content
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá využitím nástrojov, využívajúcich umelú inteligenciu na podporu a tvorbu kreatívneho obsahu. V teoretickej časti je popísaný úvod do oblasti umelej inteligencie, so zameraním na nástroje, ktoré sa využívajú pri tvorbe. V druhej kapitole je popísaná kreativita a kreativita umelej inteligencie. Tretia kapitola sa zaoberá predstavením najdôležitejších oblastí kreatívnej …víceAbstract:
This thesis explores the use of tools using artificial intelligence to support and produce creative content. The theoretical part describes an introduction to the field of artificial intelligence, focusing on the tools that are used in the creation process. In the second chapter, the creativity and creativity of AI is described. The third chapter introduces the most important areas of creative creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kováč, Patrik. A.I. pro podporu a tvorbu kreativního obsahu. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Umelá inteligencia v digitálnom umení
Samuel Biroš -
Elements of professional jargon in spoken language of Jonathan B. Allen, the creator of the video podcast MrBallen Podcast: Strange, Dark & Mysterious Stories
Filip MAREK -
Potential of video and podcast in IMC
Juraj Plichtík -
Analýza marketingové komunikace video podcastu
Barbora Dokulilová