Začínající učitel v Mateřské škole – Romana TOMKOVÁ
Romana TOMKOVÁ
Bakalářská práce
Začínající učitel v Mateřské škole
Beginning teacher in kindergarten
Anotace:
Práce pojednává o problémech začínajících učitelů v mateřské škole na počátku jejich profesních činností. Na základě zpracování a prezentování odborných teoretických zdrojů je zde vymezení, kdo a za jakých podmínek se může stát učitelem a to i učitelem v mateřské škole. Dále je zde uvedeno jaké charakteristické znaky má začínající učitel a kdo ho uvádí do praxe. Nedílnou součástí jsou i standardy učitele …víceAbstract:
The work deals with problems of beginning teachers in kindergarten at the beginning of their professional activities. Based on the processing and presentation of professional theoretical sources here is the definition of who and under what conditions can become a teacher and also a teacher in kindergarten. It is described how the characteristics of a beginning teacher and who put into practice. An …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Danuška Tomanová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMKOVÁ, Romana. Začínající učitel v Mateřské škole. Hradec Králové, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Uvádění začínající učitelky mateřské školy
Alžběta BRZEZINOVÁ -
Problematika začínající učitelky v MŠ
Martina VRBOVÁ -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Problematika začínající učitelky mateřské školy
Dagmar BRETTSCHNEIDEROVÁ -
Kompetence začínajících učitelů k realizaci environmentální výchovy na 2. stupni ZŠ
Markéta LOLKOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Kompetence učitele primární školy
Renáta RUMPOVÁ -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 8. 2013