Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy – Bc. Denisa SLÁDKOVÁ
Bc. Denisa SLÁDKOVÁ
Diplomová práce
Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy
The role of the classroom teacher in the process of developing a positive classroom climate.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou klimatu ve třídách prvního stupně základních škol a rolí třídního učitele při formování pozitivního prostředí ve třídě. Cílem výzkumu je posoudit význam role učitele při vytváření pozitivního klimatu ve třídách a zjistit, jaké postupy pro vytvoření příznivého prostředí, které podporuje optimální vzdělávací proces a rozvoj žáků, pedagogové využívají. Teoretická …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the climate in primary school classrooms and the role of the class teacher in forming a positive classroom environment. The aim of the research was to assess the importance of the teacher's role in creating a positive classroom climate and to determine what practices they use to create a positive environment that promotes optimal learning and student development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁDKOVÁ, Denisa. Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy. Cheb, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Aktivizační výukové metody v hodinách výchovy k občanství a základů společenských věd
Jan KOHOUT -
Výukové metody v hodinách dějepisu po roce 1989
Zuzana KLEGOVÁ -
Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ
Kateřina Prokopová -
Osobnost učitele z pohledu rodičů žáků 1. stupně základní školy
Adéla ŽDÁNSKÁ -
Osobnost Heleny Kaločové a využití jejích zkušeností v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Osobnost asistenta pedagoga a jeho spolupráce s třídním učitelem v prostředí základní školy
Diana ROUSKOVÁ