Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů – Bc. Martin Jurka
Bc. Martin Jurka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Marketing communications of alcoholic drinks
Anotace:
Téma bakalářské práce bylo zaměřeno na marketingovou komunikaci prodeje alkoholických nápojů. Cílem práce byl návrh propagace alkoholických nápojů na různých mezinárodních trzích pro lokálního výrobce. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a definice jako je marketing, marketingová komunikace a mezinárodní marketing. V praktické části je charakterizován …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis was focused on marketing communication of the sale of alcoholic beverages. The goal of the work was a proposal for the promotion of alcoholic beverages on various international markets for a local producer. The work is divided into two parts. In the theoretical part, basic concepts and definitions such as marketing, marketing communication and international marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/o87nr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dušan Kalášek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.