Bc. Jan Dufek

Master's thesis

Sociální marketing v podmínkách ČR

Social marketing in terms of ČR
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku sociálního marketingu a to především v podmínkách České republiky. Dále jsou vymezeny základní pojmy jako původ a význam sociálního marketingu, jeho etické aspekty, odlišnosti jenž dělí sociální a komerční marketing, dále popisuji situace, které jsou pro sociální marketing charakteristické, jaké skýtá typy kampaní, jakým způsobem jsou takové kampaně hodnoceny a jakých …more
Abstract:
This thesis is focused on problems of social marketing, primarily in conditions of the Czech Republic.I delimit basic concepts as origin and meaning of social marketing, its ethical aspects, differences which divide social and commercial marketing. I further describe situations, that are characteristic for social marketing, what types of campaigns provides, what sort of way are these campaigns evaluated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní