Bc. Jan Dufek
Diplomová práce
Sociální marketing v podmínkách ČR
Social marketing in terms of ČR
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku sociálního marketingu a to především v podmínkách České republiky. Dále jsou vymezeny základní pojmy jako původ a význam sociálního marketingu, jeho etické aspekty, odlišnosti jenž dělí sociální a komerční marketing, dále popisuji situace, které jsou pro sociální marketing charakteristické, jaké skýtá typy kampaní, jakým způsobem jsou takové kampaně hodnoceny a jakých …víceAbstract:
This thesis is focused on problems of social marketing, primarily in conditions of the Czech Republic.I delimit basic concepts as origin and meaning of social marketing, its ethical aspects, differences which divide social and commercial marketing. I further describe situations, that are characteristic for social marketing, what types of campaigns provides, what sort of way are these campaigns evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b4wbl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etické aspekty ochrany soukromí zaměstnance v podnicích v průmyslovém sektoru nebo v sektoru služeb
Tatiana Budko -
Protínání potřeb zaměstnavatele české pobočky mezinárodní IT firmy s potřebami zaměstnanců v období před / v průběhu / po mateřské a rodičovské dovolené v oblasti harmonizace pracovního a rodinného života
Tereza Gajdošová -
Etické aspekty výkonu práce sanitáře a pracovníka v sociálních službách při ošetřovatelské péči v lůžkových a pobytových zařízeních
Pavla Macháčková -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Jaroslava Dolejší -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Natálie Lokvencová -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Anastasiya Novakovska -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Maria Datskova -
Pornografie chudoby a její etické aspekty v kontextu humanitární práce
Nikola Petrák