Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ – Nikol RÝZNAROVÁ
Nikol RÝZNAROVÁ
Diplomová práce
Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ
Alternative methods and practises in the educational area of mathematics and her applications in the mainstream education at the primary school
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá propojení alternativních metod a postupů ve výuce v běžných základních školách v oblasti matematika a její aplikace. Zaměřuje se na historický vývoj alternativních škol a vývoj hlavního proudu vzdělávání v oblasti matematika v ČR a SR. Současnost alternativních škol v ČR prezentuje praktická část vytvořenými mapami s přesným zakreslením polohy všech škol, které jsou dostupné …víceAbstract:
This thesis examines the interconnection of alternative methods and practises in teaching in mainsteam education in the field of mathematics and it´s application. It focuses on the historical development of alternative schools and the development of mainstream education in mathematics in the Czech Republic and Slovakia. The present of alternative schools in the Czech Republic presents practical parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Lukáš Círus, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RÝZNAROVÁ, Nikol. \textit{Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ} [online].
Ústí nad Labem, 2020 [cit. 2021-01-28]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/swx1a0/>.
Diplomová práce.
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Bc. Lukáš Círus, Ph.D..
Jak správně citovat práci
RÝZNAROVÁ, Nikol. Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Analýza komunikačních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu
Veronika Girglová -
Inkluzivní škola pro efektivní vzdělávání všech dětí v hlavním vzdělávacím proudu
Eva Valerie Maxová -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Individuální integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu
Michaela KOČOVÁ -
Připravenost absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v hlavním vzdělávacím proudu
Kateřina GRYŽBOŇOVÁ -
Bariéry odstraňované a bariéry přetrvávající v procesu integrace u žáka s atypickým autismem v hlavním vzdělávacím proudu
Ester DVOŘÁKOVÁ -
Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu
Lucie MICHALČÍKOVÁ