PR značiek spojených s predstavením prvého dielu Vogue Czechoslovakia – Kristína Behunová
Kristína Behunová
Master's thesis
PR značiek spojených s predstavením prvého dielu Vogue Czechoslovakia
PR značek spojených s představením prvního dílu Vogue Czechoslovakia
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá představením Vogue Czechoslovakia na československém trhu s důrazem na značky, které tuto událost využily ve svůj prospěch v rámci vlastní komunikační strategie. Pozornost je upřena obzvláště na jejich práci s veřejností a těžbu z dobrého jména Vogue. Cílem této práce je nejen popis spolupráce více firem s tímto magazínem, ale také průzkum jejího skutečného vlivu na širokou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the introduction of Vogue Czechoslovakia on the Czechoslovak market with an emphasis on brands that used this event for their own communication strategy. In particular, it points out their public relations and use of a good name of Vogue. The aim of this work is not only a description of the cooperation of several companies with this magazine, but also a survey of their …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá predstavením Vogue Czechoslovakia na československom trhu s dôrazom na značky, ktoré túto udalosť využili vo svoj prospech v rámci vlastnej komunikačnej stratégie. Pozornosť je upriamená obzvlášť na ich prácu s verejnosťou a ťažbu z dobrého mena Vogue. Cieľom tejto práce je nie len opis spolupráce viacerých firiem s týmto magazínom, ale taktiež prieskum jej skutočného …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76382
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Spokojenost veřejnosti s aktivitami neziskové organizace MAS Vyhlídky Mělník, z.s.
Markéta BERNARDOVÁ -
Využití 3D tisku reálné krajiny v kombinaci s prvky AR určených pro komunikaci prostorových témat s veřejností
Hynek Müller -
Profesionalizace NNO v oblasti práce s dobrovolníky
Daniela Schmidtová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola