PR značiek spojených s predstavením prvého dielu Vogue Czechoslovakia – Kristína Behunová
Kristína Behunová
Diplomová práce
PR značiek spojených s predstavením prvého dielu Vogue Czechoslovakia
PR značek spojených s představením prvního dílu Vogue Czechoslovakia
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá představením Vogue Czechoslovakia na československém trhu s důrazem na značky, které tuto událost využily ve svůj prospěch v rámci vlastní komunikační strategie. Pozornost je upřena obzvláště na jejich práci s veřejností a těžbu z dobrého jména Vogue. Cílem této práce je nejen popis spolupráce více firem s tímto magazínem, ale také průzkum jejího skutečného vlivu na širokou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the introduction of Vogue Czechoslovakia on the Czechoslovak market with an emphasis on brands that used this event for their own communication strategy. In particular, it points out their public relations and use of a good name of Vogue. The aim of this work is not only a description of the cooperation of several companies with this magazine, but also a survey of their …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá predstavením Vogue Czechoslovakia na československom trhu s dôrazom na značky, ktoré túto udalosť využili vo svoj prospech v rámci vlastnej komunikačnej stratégie. Pozornosť je upriamená obzvlášť na ich prácu s verejnosťou a ťažbu z dobrého mena Vogue. Cieľom tejto práce je nie len opis spolupráce viacerých firiem s týmto magazínom, ale taktiež prieskum jej skutočného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76382
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Spokojenost veřejnosti s aktivitami neziskové organizace MAS Vyhlídky Mělník, z.s.
Markéta BERNARDOVÁ -
Využití 3D tisku reálné krajiny v kombinaci s prvky AR určených pro komunikaci prostorových témat s veřejností
Hynek Müller -
Profesionalizace NNO v oblasti práce s dobrovolníky
Daniela Schmidtová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola