Kristína Behunová

Diplomová práce

PR značiek spojených s predstavením prvého dielu Vogue Czechoslovakia

PR značek spojených s představením prvního dílu Vogue Czechoslovakia
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá představením Vogue Czechoslovakia na československém trhu s důrazem na značky, které tuto událost využily ve svůj prospěch v rámci vlastní komunikační strategie. Pozornost je upřena obzvláště na jejich práci s veřejností a těžbu z dobrého jména Vogue. Cílem této práce je nejen popis spolupráce více firem s tímto magazínem, ale také průzkum jejího skutečného vlivu na širokou …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the introduction of Vogue Czechoslovakia on the Czechoslovak market with an emphasis on brands that used this event for their own communication strategy. In particular, it points out their public relations and use of a good name of Vogue. The aim of this work is not only a description of the cooperation of several companies with this magazine, but also a survey of their …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá predstavením Vogue Czechoslovakia na československom trhu s dôrazom na značky, ktoré túto udalosť využili vo svoj prospech v rámci vlastnej komunikačnej stratégie. Pozornosť je upriamená obzvlášť na ich prácu s verejnosťou a ťažbu z dobrého mena Vogue. Cieľom tejto práce je nie len opis spolupráce viacerých firiem s týmto magazínom, ale taktiež prieskum jej skutočného …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76382