Veronika Snopková

Diplomová práce

Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele

Impact of Bottled Water Packaging Design on Consumer Decision
Anotace:
Cílem této práce je analýza vlivu obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele. Dílčím cílem je zjištění vnímání hodnoty produktu pomocí obalu a zjištění preferencí spotřebitelů v oblasti obalového designu. Součástí práce je zhodnocení obalového designu jednotlivých značek balených vod na českém trhu. V teoretické části se autorka zabývá zejména definicí, funkcemi a atributy obalu, obalovými …více
Abstract:
The aim of this thesis is analysis impact of bottled water packaging design on consumer decision. The partial aim is to determine a value of product through packaging and consumer preferences of packaging design. Part of this work is evaluation of the design packaging bottled waters of various brands on the Czech Market. In the theoretical part, the author deals mainly definitions, functions and attributes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Jana Valdmannová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod