Návrh marketingového mixu kynologické akce – Dominik Strnad
Dominik Strnad
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu kynologické akce
Marketing Mix Design of Kennel Event
Anotace:
Bakalářská práce řeší návrh marketingového mixu pro pořádání kynologické akce. K návrhu marketingového mixu byla použita literatura, dotazníkové šetření, neformální rozhovory a vlastní zkušenosti s pořádáním kynologické akce. Výstupem této práce jsou návrhy prvků marketingového mixu a jednotlivé faktory těchto prvků. Výstupy bakalářské práce mohou posloužit, jako podklad, pro řešení přípravy a organizace …víceAbstract:
Bachelor thesis is design of marketing mix for organizing cannel event. The application of the marketing mix was used literature, a survey conducted online, informal interviews with participants at Moravia Open 2015, and my own experience with organizing kennel events. The outcome of this thesis are proposals for individual elements of the marketing mix factors and their importance in the kennel event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Hana Pechová, Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Odvození Open Land Cover z databáze Open Land Use a dat DPZ
Samuel Baránek -
Open-Sankoré - open source software pro interkativní tabule
Květa Mašláňová -
Open data, open source software a právo
Patrik Končitý -
Návrh open-source školního informačního systému s důrazem na specifika open-source projektů
Václav Jureček