Martina Mikulenková

Bachelor's thesis

Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje

Specifics and Effectiveness of Visual Aids at the Point of Sale
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity vizuálních prostředků v místě prodeje a rovněž tyto prostředky specifikuje. Zejména se zaměřuje na podlahové vizuální prostředky. V teoretické části se kvalifikační práce soustředí na charakteristiku vizuálních prostředků, přičemž předkládá nutná vymezení souvisejících pojmů, jako podpora prodeje, shopper marketing, in-store komunikace a marketingový …more
Abstract:
This bachelor' s thesis deals with the examination of visual aids effectivity and their specifics within shopping premises. The thesis is focused particularly on floor visual aids. The theoretical part concerns the characteristics of visual aids, defines related terms such as sales promotion, shopper marketing, in store communication and marketing research. The second, practical part engages in data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mikulenková, Martina. Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe