Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje – Martina Mikulenková
Martina Mikulenková
Bakalářská práce
Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje
Specifics and Effectiveness of Visual Aids at the Point of Sale
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity vizuálních prostředků v místě prodeje a rovněž tyto prostředky specifikuje. Zejména se zaměřuje na podlahové vizuální prostředky. V teoretické části se kvalifikační práce soustředí na charakteristiku vizuálních prostředků, přičemž předkládá nutná vymezení souvisejících pojmů, jako podpora prodeje, shopper marketing, in-store komunikace a marketingový …víceAbstract:
This bachelor' s thesis deals with the examination of visual aids effectivity and their specifics within shopping premises. The thesis is focused particularly on floor visual aids. The theoretical part concerns the characteristics of visual aids, defines related terms such as sales promotion, shopper marketing, in store communication and marketing research. The second, practical part engages in data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikulenková, Martina. Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
Anna-Marie Rambousková -
The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores
Veronika Kinštová -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová