Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí – Lucie Žambochová
Lucie Žambochová
Bachelor's thesis
Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Influence of Literacy Environment on Early Writing of Preschoolers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou počátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu emergující se gramotnosti. Má teoreticko empirický charakter. Teoretická část pojednává na jedné straně o tom, jaký smysl má zavádění rozvoje pregramotnosti do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jaký prostor je zde pro rozvoj pregramotnosti vymezen. Na druhé straně se věnuje významu …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issues of the initial writing skills of children in kindergartens within the concept of emerging literacy. The work has theoretical - empirical character. Theoretical part analyses the purpose of developing early literacy into general education framework for preschool education. It also focuses on how much it develops the early literacy. On the other hand the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žambochová, Lucie. Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Kristýna Hradilová -
Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Hana Pröschlová -
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Sabina Svobodová -
Možnosti rozvíjení počátečního psaní v předškolním věku
Barbora Adamicová