Bc. Michael Bousek

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní instituce. Hlavním cílem této práce je návrh marketingového mixu a doporučení pro firmu BEEWATEC s.r.o. Na základě analýzy současného stavu marketingového mixu firmy, analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření jsou následně navrhnuty doporučení pro tvorbu mixu nového.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix for a specific institution. Main goal of this work is create a concept of the marketing mix and recommendations for company BEEWATEC s.r.o. Based on the analysis of the current marketing mix of the company, analysing marketing evnironment and the questionnaire research, there are consequently suggested recommendations for creating a new mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Tesař

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting