Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Michael Bousek
Bc. Michael Bousek
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní instituce. Hlavním cílem této práce je návrh marketingového mixu a doporučení pro firmu BEEWATEC s.r.o. Na základě analýzy současného stavu marketingového mixu firmy, analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření jsou následně navrhnuty doporučení pro tvorbu mixu nového.Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix for a specific institution. Main goal of this work is create a concept of the marketing mix and recommendations for company BEEWATEC s.r.o. Based on the analysis of the current marketing mix of the company, analysing marketing evnironment and the questionnaire research, there are consequently suggested recommendations for creating a new mix.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/efg6h/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Tesař
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Michal Kříž -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Michaela Kvapilová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
My Linh Nguyen -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Martina Matějovská