Bc. Michael Bousek

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní instituce. Hlavním cílem této práce je návrh marketingového mixu a doporučení pro firmu BEEWATEC s.r.o. Na základě analýzy současného stavu marketingového mixu firmy, analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření jsou následně navrhnuty doporučení pro tvorbu mixu nového.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix for a specific institution. Main goal of this work is create a concept of the marketing mix and recommendations for company BEEWATEC s.r.o. Based on the analysis of the current marketing mix of the company, analysing marketing evnironment and the questionnaire research, there are consequently suggested recommendations for creating a new mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Tesař

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting