Komunikační strategie vznikající módní značky – Bc. Darina Krystýnová
Bc. Darina Krystýnová
Diplomová práce
Komunikační strategie vznikající módní značky
Communication Strategy of an Emerging Fashion Brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na navržení komunikační strategie pro vznikající módní značku. Teoretická část poskytuje základ pro vytvoření tohoto návrhu definováním pojmů souvisejících s fashion marketingem a jeho nástroji. Současně se zabývá nákupním chováním, značkou v rámci fashion odvětví a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vybrané vznikající módní značky, smíšenému …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a communication strategy proposal for an emerging fashion brand. The theoretical part provides a base for creating this proposal by defining terms connected to fashion marketing and its tools. Besides it also deals with consumer behaviour, a brand within the fashion industry, and marketing research. The practical part is devoted to the introduction of a chosen emerging …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krystýnová, Darina. Komunikační strategie vznikající módní značky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION
Lucie Brzková -
Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion
Markéta Vanešová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Komunikační strategie značky Trika Kika
Tereza Barošová -
Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Richard Jošek -
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Změna komunikační strategie módní značky během koronakrize
Petra Myslikovjanová -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská