Online marketing for a selected company – Jan Vondřička
Jan Vondřička
Bakalářská práce
Online marketing for a selected company
Abstract:
The main obejective of the thesis is to analyze and than optimize and improve online marketing for given company.The partial objectives of the thesis are such as following:- To analyze current state of given given company in terms of online marketing.- To study and investigate how can online marketing of given be improved and have wider reach.- To recommend solutions based on research, survey from …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2019