Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci – Bc. Hana Talácková
Bc. Hana Talácková
Master's thesis
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
The position of private labels and the perception of food quality in the retail chain
Anotácia:
Talácková, H. Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu potravin privátních značek a vnímání jejich kvality. Hlavním cílem práce je identifikace klíčových faktorů při nákupním rozhodovacím procesu v maloobchodním řetězci. Díl-čím cílem práce je …viacAbstract:
Talácková, H. The position of private labels and the perception of food quality in the retail chain. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis deals witch consumer behaviour in food purchase of pri-vate brands and the perception of their quality. The main objective of this diploma thesis is to identify key factors in the purchasing decision-making process in the retail chain …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Martina Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TALÁCKOVÁ, Hana. \textit{Postavení privátních značek a~vnímání kvality potravin v~maloobchodním řetězci}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/sxp884/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Barbora Plecháčková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Květoslav Korf -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Veronika Plecitá -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková