Martina Maximová

Bachelor's thesis

Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy

Employer Branding for a more successful company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nástroji budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy. Cílem práce je výběr a použití adekvátních nástrojů ,,Employer Brandingu“, spojených s analýzou motivačních procesů uvnitř společnosti, které by vedly k uspokojení potřeb zaměstnanců a tím i k lepší prosperitě dané firmy. V teoretické části práce jsou objasněny pojmy jako je interní budování značky, či atraktivita …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the various instruments of building the brand of an attractive employer within the company. The goal of the thesis is to select and apply adequate instruments for “Employer Branding” that are connected with the analysis of the motivational processes within the company that will lead to satisfying the employees’ needs and therefore to a greater prosperity of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 7. 2020
  • Supervisor: Mgr. Daniela Červenclová
  • Reader: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS