POSTOJE SPECIÁLNÍCH PEDAGOGŮ VE ŠKOLSKÝCH PORADENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V PLZEŇSKÉM KRAJI K INKLUZI OSOB S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM VE VZDĚLÁVÁNÍ – Diana BOHERA
Diana BOHERA
Bakalářská práce
POSTOJE SPECIÁLNÍCH PEDAGOGŮ VE ŠKOLSKÝCH PORADENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V PLZEŇSKÉM KRAJI K INKLUZI OSOB S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM VE VZDĚLÁVÁNÍ
Attitudes of special educators in school counselling centres in the Pilsen region towards inclusion of people with intellectual disabilities in education.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání postojů speciálních pedagogů ve školských poradenských zařízeních v Plzeňskem kraji k inkluzi osob s mentálním postižením ve vzdělávání. Inkluzivní vzdělávání je klíčovým prvkem moderního vzdělávacího systému, který se snaží poskytnout rovné příležitosti všem žákům bez ohledu na jejich schopnosti nebo postižení. Speciální pedagogové hrají důležitou roli …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the attitudes of special educators in school counselling centres in the Pilsen region towards the inclusion of people with mental disabilities in education. Inclusive education is a key element of the modern education system, which seeks to provide equal opportunities for all pupils regardless of their abilities or disabilities. Special educators play an important role …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHERA, Diana. \textit{POSTOJE SPECIÁLNÍCH PEDAGOGŮ VE ŠKOLSKÝCH PORADENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V PLZEŇSKÉM KRAJI K INKLUZI OSOB S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM VE VZDĚLÁVÁNÍ}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/sxq3tn/.
Jak správně citovat práci
BOHERA, Diana. POSTOJE SPECIÁLNÍCH PEDAGOGŮ VE ŠKOLSKÝCH PORADENSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V PLZEŇSKÉM KRAJI K INKLUZI OSOB S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM VE VZDĚLÁVÁNÍ. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Týmová spolupráce mezi pedagogem a asistentem pedagoga na vybraných základních školách Plzeňského kraje
Kristýna KODÝTKOVÁ -
Problematika začleňování žáků s hraničním intelektem do běžné ZŠ: spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem
Marie ZACHARIÁŠOVÁ -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Formy spolupráce mezi mateřskou a základní školou: příklady inspirativní praxe
Tomáš Horčička -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Koordinace mezi odbornými teoretickými předměty a odborným výcvikem při tvorbě ŠVP
Rostislav Navláčil -
Přechod dítěte z mateřské do základní školy se zaměřením na spolupráci mezi těmito institucemi
Eliška Proroková -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková