Tereza Trávníčková

Bachelor's thesis

Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.

Marketing and PR strategy for the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR v oblasti služeb, přičemž teoretické poznatky jsou následně aplikovány na příkladu Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stávající marketingové a PR strategie Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou a na jejím základě navržení vylepšení do budoucna.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing and public relations in the sphere of services, while theoretical knowledge is subsequently applied to the example of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou. The main goal of this thesis is to analyze existing marketing and PR strategy of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou and to suggest improvements for future based on this analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: David Šťastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26690