Jiři Valeš

Bakalářská práce

Klamavá reklama a její etické aspekty

Misleading advertising and its ethical aspects
Anotace:
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejími etickými aspekty. První část práce je teoretická a stanovuje základní pojmy. Dále popisuje reklamu, její historii a rozdělení. Zabývá se právní regulací a samoregulací reklamy. V závěru teoretické části popisuje klamavou reklamu a uvádí konkrétní příklad. V praktické části práce uvádí několik případů reklamy klamavé a neetické, kapitoly praktické části …více
Abstract:
Thesis deals with misleading advertising and its ethical aspects. The first part is theoretical and provides the basic concepts. It also describes the advertising, history and distribution of advertising. It deals with the legal and self-regulation of advertising. At the end of the theoretical part we describe the misleading advertising and provide a concrete example. In the practical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách

Práce na příbuzné téma

Všechny práce