Jiři Valeš
Bakalářská práce
Klamavá reklama a její etické aspekty
Misleading advertising and its ethical aspects
Anotace:
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejími etickými aspekty. První část práce je teoretická a stanovuje základní pojmy. Dále popisuje reklamu, její historii a rozdělení. Zabývá se právní regulací a samoregulací reklamy. V závěru teoretické části popisuje klamavou reklamu a uvádí konkrétní příklad. V praktické části práce uvádí několik případů reklamy klamavé a neetické, kapitoly praktické části …víceAbstract:
Thesis deals with misleading advertising and its ethical aspects. The first part is theoretical and provides the basic concepts. It also describes the advertising, history and distribution of advertising. It deals with the legal and self-regulation of advertising. At the end of the theoretical part we describe the misleading advertising and provide a concrete example. In the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11527/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALEŠ, Jiři. \textit{Klamavá reklama a její etické aspekty}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sxuk4d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Kristína Beníčková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Klamavá reklama
Lukáš Kalivoda