Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy – Ing. Anna Vavrušová, DiS.
Ing. Anna Vavrušová, DiS.
Diplomová práce
Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy
The Corporate Identity of a Printing Company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity ve společnosti Printo spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena analýza stávajícího stavu corporate identity …víceAbstract:
The thesis focuses on topic of improving Corporate identity in the company Printo spol. s r. o. The work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is dedicated to exploration of the specialised literature concerning the topic of corporate identity. The second part contains analysis of current corporate identity in the company, Focus group discussion with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vavrušová, Anna. Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vymáhání nesplácených úvěrových produktů firemní klientely
Radek Žilinský -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Aplikace e-learningového vzdělávání na firemní produkty
Ladislav Chyba -
Analýza úvěrových produktů pro firemní klientelu
Jaroslava Malchárková -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Analýza úvěrových produktů pro firemní klientelu
Alena Pelikánová -
Analýza úvěrových produktů pro firemní klientelu
Jan Cieslar -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey