Bc. Petr Goliáš

Diplomová práce

Marketing neziskových organizací

Marketing of nonprofit organizations
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem neziskových organizací. V teoretické části jsou vymezena specifika marketingu neziskových organizací a marketingu služeb a popsán koncept udržitelného rozvoje. Praktická část hledá řešení manažerského problému a ověřuje výchozí hypotézu stanovené v úvodu prostřednictvím marketingové situační analýzy vybrané neziskové organizace, metod marketingového výzkumu, SWOT analýzy …více
Abstract:
This thesis deals with marketing of nonprofit organizations. In the theoretical part the specifics of marketing of nonprofit organizations and marketing of services are defined and concept of sustainable development is described. The practical part seeks a solution for a management problem and verifies an initial hypothesis determined in the introduction through the mediation of marketing situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství