Bc. Petr Goliáš
Diplomová práce
Marketing neziskových organizací
Marketing of nonprofit organizations
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem neziskových organizací. V teoretické části jsou vymezena specifika marketingu neziskových organizací a marketingu služeb a popsán koncept udržitelného rozvoje. Praktická část hledá řešení manažerského problému a ověřuje výchozí hypotézu stanovené v úvodu prostřednictvím marketingové situační analýzy vybrané neziskové organizace, metod marketingového výzkumu, SWOT analýzy …víceAbstract:
This thesis deals with marketing of nonprofit organizations. In the theoretical part the specifics of marketing of nonprofit organizations and marketing of services are defined and concept of sustainable development is described. The practical part seeks a solution for a management problem and verifies an initial hypothesis determined in the introduction through the mediation of marketing situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tq6k5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová